Senaste Inlägg

uttråkad

Fan man skulle ha siktat in sig på att bli DJ, har gjort den asgrym playlist till gymmet nu.
Så här sitter jag och dunkar bra musik och spelar harpan, känner mig hyfsat uttråkad om jag ska vara ärlig. Men man kan ju se det positiva i det hela också, jag får ju åka hem om 1,5 timme... Det där gjorde det hela inte ett dugg lättare. 1,5 timme är ju 6480000 sekunder sekunder, nej jag räknade inte ut det där i huvudet jag använde mig utav miniräknaren. Man kanske ska börja räkna ner sekunderna för att få tiden att gå fortare....
Kan passa på att säga grattis till mamma Mia som fyller år idag! Ska åka till Max sedan och ge henne present och käka middag :)
Nu är det nog bara 6479900 sekunder kvar :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback