Senaste Inlägg

funderar på att gifta mig med sängen... är det lagligt?

Idag är jag en väldigt trött människa, på riktigt.

Började dagen med att städa HELA gymmet, dammsög, dammtorkade varje vrå av lokalen, torkade golvet och putsade speglar, helt säker på att man kunde se hur det glimtade till på golvet, så som det gör på tecknadfilm. 

Iaf så blev det också ett träningspass i slutet av dagen, det tog också lite död på min kropp eftersom jag tog ett lite break från träningen förra veckan. Så nu ligger man i sängen som en utslagen sengångare och har inte ens orken att ta mig till duschen.

JUST DET
blev ju också väckt imorse klockan 7 utav att mina hamsterj*vlar, nej förlåt mamma älskar er, gnagade på vattenflaskan så att det ekade i hela rummet. Blev arg och klev upp och slängde ner vattenflaskan från buren, la mig igen och kom på, hmm, undra om dom gjorde det där för att det inte fanns något vatten kvar? Mycket riktigt, fick plötsligt väldigt dåligt samvete och gick upp och fixade nytt vatten. Ni kan ju gissa om jag kunde somna om efter det? Nej somnade säkert 10 minuter innan alarmet ringde...
Ikväll blir det bara att ligga och se på tv, tänkte läsa lite bok innan Max kommer hem. Tjing<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback