Senaste Inlägg

uppvaknande

God morgon.

Har väl börjat återfå min skepnad som människa nu på eftermiddags kvarten. Fått i mig lite mat, bla. varm choklad och limpmacka, har tvättat bort det som återstod av min sminknings från gårdagen och ska nu hopppa in i duschen.
Var som sagt ut igår och hade en mycket trevlig kväll, tyvärr fick jag ju lite panik där innan jag skulle åka hem till Max. Testade ju piratdräkten och var inte alls nöjd med det jag såg, så jag tog saxen och pappas skjorta och började skapa lite piratkläder, även det gick åt pipsvängen, så jag klippte sönder pappas skjorta i onödan. Slutade iaf med att jag tog piratdräkten och försökte rädda allt med smink. Resultatet funkade men inget jag är nöjd över. Nästa helg blir det däremot andra bullar, då vi ska till Julia, har en super idé men det kommer jag avslöja lite längre in på veckan.

Ikväll blir det förhoppningsvis Harry Potter maraton! Ska ringa och höra med Anton och Elin och Julia och Karl om dom vill vara med :) Nu, duschen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback