Senaste Inlägg

man kan ju undra hur folk orkar ha ett vanligt jobb... ?

Hello.
Kanske undrat vart jag har varit hela era liv men jag har nämligen haft fullt upp, umgåts med vänner, varit ut klädd till.... trummel virvlar Maria Montazami! Men nu är jag tillbaka in i bloggvärlden, en värld som består av en massa osociala tillfällen.

Har påbörjat min APU på gymmet med Vickilitoo idag, blev en mycket hård arbetsdag, startade bla. diskmaskinen, gjorde ren löpbanden och vattnade blommorna, min kropp är slut helt enkelt.
Funderar på att börja läsa The Twilight Saga igen, inte för att jag har läst dem 4 gånger och kan böckerna utan till, men för att fördriva lite dötid när vi inte har något att göra på gymmet.
Nu blir det tv, ha en trevlig måndags kväll.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback