Senaste Inlägg

Happy time

Dåligt väder och inget stall idag, därför tog jag mig friheten att skriva ett litet inlägg. Har blivit riktigt dålig på att uppdatera mig, men bloggen ser ju ut som ett dasslock så det blir inte lika roligt att skriva då... + att jag har lovat mig själv att lägga upp mer bilder men blir det av? Nej, jag har väl för lat.

Iaf till den stora nyheten! Gissa vart jag och Steffy ska den 11/10 ?? Jo minsan vi ska till globen och titta på GREEN DAY! Just like the old times. Bara det att vi istället ska till globen den här gången och inte sitta på steffys rum och lyssna sönder Green days skivor om och om igen. Blev riktigt happy när jag fick reda på att de skulle till Sverige! Har ju varit vår dröm sen vi gick i 4 kanske och nu plötsligt ska vi på dem!

Nu blir det att prata med pappa så han kan ge mig lite pengar så att biljeterna inte tar slut. Vill köpa dem nu!

Min förgående helg har iaf varit super<3 Valborgsafton firades hos Vickan med mysigt folk och grillning och det blev cruising på lördagen i kvissle med alla mina vänner <3
Snart kommer Vickan hit, vi ska ut och gå sedan plugga lite. Måste väl bli klar med rapporten som skulle vara inne för en vecka sen. Bra jobbat Mathilda <3

Pusshej<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback