Senaste Inlägg

Back in black

Jag är tillbaka! Ja jag vet att så många har saknat mina små inlägg så jag känner att det är dax igen att börja.
Jag har ju ändå ingenting kvar att göra i skolan. Är klar med allting så mina dagar på skolan går väl i princip ut på att läsa massa böcker och när jag kommer hem så har jag mycket tid över eftersom min ledighet inte längre går ut på att plugga :)
Iaf så blir jag "Häst-ledig" hela sommaren. Åker ner med Benjamin till falun nu på fredag där han ska gå på bete ända till skolan börjar. Otroligt skönt att bara kunna ta det lugnt det här sommarlovet<3
Men hur fan blire med mitt sommarjobb? Inte den blekaste... Sökte ju som sagt till ICA men har inte fått något svar än och jag har ändrat mig, jag vill nog inte jobba där ändå. Blir väl sibylla och lukta hamburgare hela sommaren. Inte exakt vad jag hade tänkt mig. Sista utvägen är ju att pappa får betala mig hela sommaren <3 Men jag ville ju fixa egna pengar :'( Jag vill ha mycket pengar nu till sommaren. På tal om det så har jag många planer för mitt sommarlov
1. Peace and love med syster <3
2. Utomlands med mamma, pappa och ?
3. Cykla runt gotland med massa brudar <3
4. Åka till danmark med pappa och införskaffa öl<3
5. Tälta med mina bästa på brämön <3
6. Yran maybe
8. Och självklart ska jag bli brun! Om jag isåfall måste ligga i ett solarium hela sommaren!
Ja det är väl mina planer för stunden iallafall sen får vi se vart jag hamnar.

Ett litet tillägg, snart är det dax för en ny telefonintervju. Har bestämt mig för att åka med EF på mitt high school year så dom ska ringa inom en snar framtid och ställa massa frågor jag inte kommer kunna svara på =)
Nä nu börjar det här inlägget bli fullt med massa skitprat så tack och hej <3<3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback