Senaste Inlägg

Baby Think Twice

Har lite beslutångest. Tänkte införskaffa mig en jeansjacka nu till sommaren eftersom skinnjackan känns lite för mycket vinter. Men kan inte bestäma mig för vilken typ av jeansjacka jag vill ha. Ska den vara kort eller "normal lång" ? Ljus eller mörk? Känns som att alla har likadana men jag vill nog ha en lite "egen". Ska försöka komma in till stan nu i helgen och kika runt.

Sen så letar jag ju fortfarande efter en snygg mysdres och när jag hittar en som jag verkligen älskar, ja men då kostar den 1099:-. Inte tänker jag lägga ner så mycket pengar på något jag kan sy själv förfan!
Synd bara att den var riktigt snygg.

Jag kan ju iaf fortsätta drömma men mer blir det inte eftersom jag har tappat bort mitt bakomat kort, har inte ens råd att köpa mig en egen glass. Kan ju hoppas att det ligger en tjuga ner knölad i några gamla jeans och bara väntar på att jag ska hitta den.

Nä nu ska jag väl fösöka slita mig från sängen och gå och duscha. Pusshej<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback